Hónapzárás - január

2011.01.31. 23:45

Az volt ugye a terv, hogy minden egyes megvásárolt termék után egyrészt kifestem magát a terméket, másrészt kifestek valamit az itthoni készletből, csökkentve a hegyekben álló, kibontatlan, félig összerakott, összerakott de festetlen, és ki tudja még milyen állapotú figurák számát. Lássuk, hogy sikerült ez 2011 első hónapjában.

Infinity - Hassassin Bahram Starter

Ezt a dobozt még tavaly vettem ugyan, de hosszú idő óta az első wargaming vásárlásom volt, ezért ezzel kezdeném. Nem kell hosszasan ecsetelnem, lejjebb saját bejegyzésük van: be lett fejezve, ki vannak festve, küldetés teljesítve.

Confrontation - Alchemists of Dirz warband

Erre a csapatra esett a választásom, mint már meglevő figura, amit egy vásárlás után (Hassassin starter) ki kell festeni. Szintén volt szó róluk, a festésük folyamatban. Jól haladok velük, és elégedett vagyok az eredménnyel. Pontot viszont majd akkor érnek, ha kész van mind, de jó úton haladunk.

Infinity - Hassassin Bahram Ghulam és Fiday blister

Az Infinity projekt január havi vásárlása. Ezek egyelőre a blisterben vannak, de ha kicsit haladtam még a Dirzekkel, akkor rá fogom venni magamat arra, hogy kivegyem őket. A probléma az, hogy semmit nem utálok jobban, mint fém figurákat sorjázni és ragasztani, itt pedig 4 figuráról van szó, és mindegyik minimum 2 részből áll. De nem fogok sokat prokrasztinálni, mert már ki kellett volna festenem őket.

Ennyi a mostani haladás. Természetesen ha a januári Infinity vásárlásokat összeraktam és kifestettem, utána meg kell csinálnom valamit itthonról. Ráadásul kínálkozott egy kihagyhatatlan alkalom, és egy másik Dirz csapatomat is bővítettem, az Ophidian banda kapott 3 Apostate of Darkness katonát és egy Vortiran elit harcost. Ezeket persze megintcsak ki kellene festeni februárban, ha már megvettem őket, és persze cserébe megint plusz egy osztag vagy karakter vagy banda az itthoniakból. Azt pedig követi az Infinity projekt februári bővítése...

Feladtam magamnak a leckét.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr922629356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása