A szombati nap sem sikerült valami über haladást abszolválni, bár a herceg szárnyai nagy lépés volt. Ehhez képest a vasárnap is relatíve lazán telt. Igazából sikerült kifestenem "teljesen" a két rhinot, már amennyire el tudom fogadni, hogy ezek már TTQ szintűek. Sokkal nehezebb volt és több idő, mint gondoltam. Elsőre úgy számítottam, szürkével vagy fém színnel (Boltgun Metal) kihúzom az éleket, egy-két apróságot aranyra, a trophy rackeken levő bigyókat a megfelelő színnel (például a Space Marine sisakot zöldre), és kész vagyok. Hát, amikor ez megvolt, akkor még bizony elég randa volt szegény. Úgyhogy elkezdtem képeket nézegetni mind a neten, mind a kódexben, mind a szabálykönyvben, és arra jöttem rá, kellene rá egy kis koszolás. Egyrészt ad valami mélységet a színnek, másrészt meg a káoszhoz amúgy sem passzol ez a steril fekete. Úgyhogy némi középszürkével nekimentem, átdrybrusholtam az éleket, illesztéseket, réseket, majd némi drybrush és stippling technikával a tetejüket is megdolgoztam. Még mindig nem vagyok teljesen elégedett, de most már rá tudom fogni, hogy TTQ.

Jinx: DSCF0041

Jinx: DSCF0042

Ezen felül elég sokat barmoltam a herceggel. A balrog szárnyat úgy sikerült a helyére applikálni, hogy a szárnyba illesztettem két kis csapot gémkapocsból, amik úgy egy centivel túllógtak a felületen. Ezután megjelöltem a testen a két csap illeszkedési pontját, és nagy nehezen befúrtam a tömör fém testbe a megfelelő szögben. Utána ragasztottam a csapokat a szárnyban pillanatragasztóval, és kis száradás után ugyanez a törzsben. Ez persze úgy nézett ki, mint valami vasbeton szerkezet a beton nélkül, mert a szárny és a törzs közt ott volt a két kis fémrúd, de szinte alig is értek egymáshoz. Első körben ezért a green stuffal csak arra mentem rá, hogy valamennyire feltöltsem a rést, a felülettel nem törődtem.

Kicsit aggasztó, hogy még össze kell rakni nulláról egy 8 fős és egy 5 fős CSM osztagot, amik kereten vannak, és még van festeni való is. Bizakodunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr9997379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása