New way new life

2011.12.05. 22:54

Mostanában sokat olvasom, hogy emberek abbahagyják a hobbyt mint olyat, vagy csak ezt a játékot, azt a játékot. Gondoltam, beledobok egy követ a tóba azzal, hogy jelentem: újrakezdtem!

Azt valószínűleg a legtöbben tudják, hogy szeptember közepén, a barátnőmmel együtt áttettük a székhelyünket Londonba. Arra nem akarok itt és most kitérni, hogy ez miért történt, mert nem ide tartozik. Ha bárki kíváncsi, vagy érdekli, milyen megcsinálni, nagyon szívesen mesélek róla, de ez a blog a hobbyról szól.

 

Szóval miért olyan izgi ez az újrakezdés? A költözés úgy történt, hogy még Magyarországról leszerződtem egy céggel, hogy náluk fogok dolgozni, majd felmondtam a budapesti munkahelyemen. Ezután összecsomagoltunk három táskányi ruhát, meg a “legszükségesebbeket”, amivel kiköltöztünk. A negyedik táska természetesen egy Games Workshop féle Tactical Backpack volt, két darab, 109 figura tárolására alkalmas Army Case típusú seregtáskával. Ezeken felül viszont hobby cucc nem nagyon fért bele, az utolsó éjszakán fájó szívvel vettem ki az Infinity könyveket, a Blood Angel codexeket, hogy helyet csináljak egy törölközőnek, egy ingnek. Szóval ami végül kijutott, mint hobby eszköz, az az egyetlen OLFA hobby késem, és egy Windsor and Newton ecset. Minden további hobby eszközömet (persze a figurákat nem ide számítva) nemes egyszerűséggel elajándékoztam. Az eredeti terv az volt, hogy itt öröm lesz és boldogság, gyorsan megveszek mindent újra, meg egy aranyos bőröndös kiszerelésű VGC festékszettet. Nem teljesen így lett.

Volt sok olyan dolog, amivel nem számoltunk, és a bevételek sem úgy jöttek ki, ahogy terveztük, ezért messze nem úgy tudtam megvenni a dolgokat, ahogy terveztem. Azaz sehogy. Csak most hétvégén jutottam el odáig, hogy sikerült vennem egy Formula P3 reszelő készletet, amivel neki tudtam esni az egyetlen, becsomagolva kihozott figurának. Ez viszont hatalmas lépés volt előre.

 

 

 

Annyira belendültem, hogy egy helyben gyorsan le is sorjáztam a teljes figurát, ami egy Asawira Regiment (Infinity) és teljesen össze is ragasztottam. Sajnos tovább nem tudtam menni, mert még csak PVA-m sincs, hogy a base-t megcsináljam. A következő lépés tehát hogy vegyek PVA-t, majd egy fehér alapozó sprayt. Ha ezek megvannak, ott egy nagyobb lépés jön, ugyanis festéket kell vennem. Az eredeti terv anyagiak híján nem esélyes, hogy megvegyek egy 135 fontos teljes készletet. Ezért valószínűleg egy 25 fontos, 17 színt tartalmazó VGC szett a kiválasztott. Ha minden jól jön ki, akkor még karácsony előtt bele tudok ebbe ruházni, és a karácsonyi szünetet festegetéssel tölteni.

 

 

Természetesen a festés folytatása azt is jelenti, hogy a blogra is fogok írni a haladásról.

Január 2-től pedig újra nyit a klub, ahova járni fogok, és a játékokról is tudósítok!

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr633441361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sebitar · http://sebitar.blog.hu 2011.12.06. 00:00:57

Ennek én személy szerint nagyon örülök!
Épp most kezdek én is gondolkodni, hogy újra bele kellene kezdeni a sereg építésekbe...na de majd meglátom még!
Neked viszont kitartást és minden jót!

Sebitar

c-dante · http://www.inkvizitor.hu 2011.12.06. 00:45:15

a B01-es jelzésű ikeás dobozod azért még eléggé tele van jóságokkal. egyszer majd elmondhatnád, hogy hogy juttassam el Londonországba. ;)

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2011.12.06. 17:44:06

Fasza, örülünk neki. Remélem sikerül a festéket is beszerezni.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2011.12.12. 11:26:59

A reszelők milyenek egyébként?
Mivel a nagyon fasza reszelőim kezdenek teleragadni cuccal és nem nagyon tudtam eddig eltávolítani sem, ezért vettem egy csomag Army Painter reszelőt óccsóért. Na olyanok is, nem is tudom, mire számítottam. A lapos kb kuka, a másik kettő, kerek és háromszög, durva munkára bevethető, másra nem jó.

JinxR 2011.12.28. 14:46:23

Eddig jonak tunnek az en szintemre, de azert ezek sem gyemant betetesek. Kicsit hianyolok egy nagyon vekon, nagyon hegyes szogletes reszelot, a haromszog profilu "tul hirtelen szelesedik". De amugy eleg jol ki lehet belole utogetni a reszeleket.

De en ugye csak jatekra festek mostanaban, van hogy le sem mosom a figurat, szoval lehet, masak az igenyeink ;)
süti beállítások módosítása