A 18. napot, szerdát megint elblicceltem. Szakmai előadáson voltam este, ami után nem bírtuk ki, hogy ne igyunk meg pár sört és idézzünk fel 15 évvel ezelőtti házibulikat és szilvesztereket. Eredetileg a terv persze az volt, hogy az előadás után húzok haza, és rhinokat rakok össze, ehelyett éjfél fele érkeztem meg illuminált állapotban, és szikéhez már nem akartam nyúlni.

Ez a projekt tehát csütörtökre maradt, a projekt 19. napjára. Bár megint későn értem haza, és csak olyan 22:00 fele tudtam elkezdeni a munkát, de azért nekiálltam. Először is egy káosznak tetsző cselekedet jött: egy eredetileg a Blood Angels rendháznak szánt, épp csak lealapozott rhino járműnek a deszakrálása, azaz a birodalmi és a Forgeworld által gyártott BA jelképek lefeszegetése, ami egészen könnyen ment. Ezután levagdostam a különféle chaos és sima space marine vehicle accessory sprue-król a szükséges darabkákat, és lesorjáztam őket. Utána elosztogattam a szegényes CSM darabkákat, hogy mindkét tervezett járműre jusson annyi, hogy káoszosnak látszódjon.

Ezután jöhetett a nagyja: egy kereten levő rhino teljes lesorjázása és összeragasztása. Mikor ez is megvolt, jöhetett a karácsonyfa hadművelet, és ráaggattam a különféle káoszos bitzeket a gépekre. Képet csak most sikerült csinálni róluk, ilyenek most:

Jinx: DSCF0001

Jinx: DSCF0012

Ez most a csütörtök esti post, a Publikál gomb megnyomása után ülök is vissza a rhinok mellé, felrakom rájuk a hátralevő fedeleket, és alapozás, aztán ha van még energiám, valamit festek is. Ja, ha nem lenne egyértelmű: az egyik rhinon a nyolcágú káosz csillag látható, ebben lesz elszállásolva a sima CSM osztag, a másik, Khorne jellel díszített fogja szállítani a berzerker osztagot. Erre terveztem még pár koponyát és láncot, de aztán rájöttem, hogy azokat sose festeném ki szépre időben, így jobb ha lemaradnak. Ez kicsit válasz is Ducimax délben felvetett kérdésére, hogy hogy állom meg, hogy ne konvertálgassam őket, remélem olvassa. Hát így.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr95986493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása