Feketét festeni nehéz

2011.01.18. 00:43

Új évet kezdeni is, de abban nagyobb rutinom van. Feketét tisztán nagyon ritkán kell festenem, és az ugye egy igen hálátlan szín. Ha feketének festem, akkor nehéz a highlight, mert az csak szürke lehet, de nagyon elüt. Ha alapból szürkén megyek neki, és csak az árnyékolásnál használok feketét, akkor meg túl világosnak hathat. Na mindegy is, egyetlen figura fejénél kellett megcsinálnom, olyan is lett, amilyen. Nem baj, asztalra lesz.

Az évkezdet meg olyan mint a többi. Megint elment egy, megint jön a következő, megint egy évvel öregebb leszek. Februári születésűként ezt így év elején főleg szoktam érezni. Olvastam sok más festőtől az évindító blogbejegyzést, az újévi fogadalmakat. Új játékrendszer, több festés, jobb élet, nagyobb autó. Én nem fogok semmi újat leírni.

Tettem magamnak egyetlen fogadalmat szilveszter éjjel, de az magánjellegű, a figurákhoz nem kapcsolódik. Festésben egyetlen elvet szeretnék követni, amit már rég meghatároztam magamnak. Ha veszek egy új figurát, osztagot, járművet, akkor a lehető leghamarabb kifestem. Addig pedig nem veszek semmi mást, amíg a legutóbbi vásárlás, plusz azon felül valami más, ami már eddig is itthon volt, nincs kifestve. Ezzel szeretném csökkenteni az itthon felhalmozott, több száz festetlen figura számát.

A dolgot nehezíti kicsit, hogy belevágtunk az Inkvizitoron folyó cikksorozatba, amihez havonta kell 1-2 blister figurát venni. Ez persze beleszámít az előbb vázolt vásárlásos-festéses szabályrendszerbe, tehát ha az Infinity projekten kívül bármi mást is szeretnék venni, akkor az adott hónapban legalább 2 "adag" itthon tárolt figurát kell kifestenem. És hogy mi az az "adag"? Szubjektív. Úgy gondoltam, hogy játékrendszertől függően, önállóan értlemezhető egység. Skirmish játék esetén lehet egyetlen figura, egy osztag, vagy a teljes csapat. Warmachine esetében egy adag lehet egy warcaster, egy szóló, egy warjack, vagy egy unit. Nagyobb játékoknál, mint 40K vagy WHFB pedig vagy egy karakter, vagy egy egység, vagy egy darab jármű vagy szörny.

Az első lépés a játékban az Infinity alapdoboz figurái, velük el is készültem. Arra gondoltam, hogy őket néhány Dirz figura fogja követni a Confrontation játékhoz, mert belekezdtünk egy Dogs of War hadjáratba. Rögtön utána meg kell csinálnom az Infinityhez vett első blistert, ami 3 darab figura, ami után megint választhatok valamit itthonról. Szerintem így januárra ez így elég is lesz. És akkor lássuk a medvét, azaz milyen lett az az Infinity banda. Ezt persze telefonnal csináltam, azért ilyen ergya, majd ha a barátnőm csinál róluk rendes képet, azzal teleplakátolom az Inkvizitort.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr182591983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goblinpirate 2011.01.18. 09:03:11

Szépek lettek a figurák,játékra meg bőven.
Olvasgatom serényen a cikk sorozatotokat,ugyanis érdekel az infinity, csak eddig nem tudtam eldönteni melyik frakcióba invesztáljak majd bele, nektek köszönhetően már tudom:P.

Ha jól látom akkor nagyjából vagy teljesen megmaradtál az eredeti színsémánál.
Egyedül a talpakat találom kicsit sivárnak, de ez ízlések és pofonok kategória.

Az otthoni festős terved meg jó, csak bírd megállni hogy nem veszel új figurákat( a szükséges Infinity-n kívül).
Sok sikert kívánok, és várom a folytatást.

Legjobbakat, tippi.
süti beállítások módosítása