The Angelic Host

2011.02.02. 09:37

Szeretem a kihívásokat. Ezt észrevehette bárki, aki korábban is olvasta már ezt a blogot, vagy visszaolvasta a régi bejegyzéseket. Az egész blog ugyan a festéseimnek készült, de az első komolyabb bejegyzés egy határidős seregfestős projektről szólt. Most visszatértem a gyökerekhez.

Dante hívta fel a figyelmem arra pár hete, hogy a Blood Angels kódex alapján most van egy olyan seregkoncepció, hogy az egész sereg alapja a jump packes gyalogság, és a 4. kiadású szabálykönyvhöz kiadott, "white dwarfos" seregkönyvhöz képest ez működik is. Ekkor jöttem rá, hogy igazából azóta nem játszottam W40K-t, hogy 2009-ben megnyertem a Liga járőr kategóriáját 1000 pontban az oda kifestett sereggel.

Ennek az az egyszerű oka volt, hogy a Blood Angels seregem, ami az első seregem volt, amivel az egész hobbyt elkezdtem, nem volt kifesteve, és soha nem találtam olyan seregkoncepciót, amire építve elkezdhettem volna a felújításukat. Most Dante talált nekem egy ilyet, ugyanis elhatároztam, hogy a következő pár hónapban gyalogsági figurák festésével akarok foglalkozni, és nem szeretnék semmilyen járművet venni. Mindennek tetejébe rámutatott még egy vicces adatra: két hét múlva Legendás, és még lehet jelentkezni.

2 hét alatt összerakni és kifesteni az 1300 pontos sereghez hiányzó figurákat, miközben nagyjából 10 darab figura és a seregvezér, ami ehhez otthon teljesen festve van? Hát persze!

Nagyjából ez a figuramennyiség felülnézetből. Ami a képről hiányzik, az két Land Speeder és egy Drop Pod. A Drop Podot és az egyik Speedert teljesen össze kell még rakni, és kifesteni. A másik Speeder már festve van valahol. Ezen felül a sereg vezetője egy Chaplain, ami teljesen festve van. Van vele egy osztag Death Company, ami szintén festett, csak az egyik ember egyik karja helyett majd egy Power Fistet kell felrakni. Lesz még 15 assault marine, amiből a képen balra levő 5 teljesen festve, a többi (a képen jobbra) nagyon vegyes állapotban. A legjobban megcsináltnak is a feje nincs a helyén és hiányzik egy vállapja, de van olyan, ami teljesen darabokban van, csak blu tack tartja össze (leghátsó sor). Van egy Dreadnought, ami teljesen festve van. Tőle balra pedig 5 Tactial Marine látható, akik egy Vanguard osztagot reprezentálnak, de az a fotózáskor konkrétan még meg sem volt véve. Innen indult a projekt vasárnap, hirtelen felindulásból.

Első lépésként hétfőn vettem egy doboz Vanguard figurát, még este le is sorjáztam és össze is raktam 4 darabot, az ötödikre már nem volt energiám.

Gondolkodtam, hogy még dolgozok egy kicsit a többi figura talpán is, de a fém figurák sorjázására eléggé kifárasztott, úgyhogy hagytam. Szóval ez a két kép tükrözi a kedd reggeli állapotot, itt ez a bekezdés felett és alatt. Innen megintcsak a két speeder és a drop pod hiányzik.

Kedd este pedig nekimentem a 10 assault marine figurának, és mindenkit összeraktam annyira, hogy maximum a jump pack hiányzik a hátukról, azon kívül minden részük ragasztva van, és mehet rájuk ízlés szerint az alapozás, vagy a színes spray. Mint látszik, ezeket már mindenféle itthon talált bitzekből, maradékokból raktam össze, ezért esélyesen egy egyenletes piros spray vár rájuk, amit az Army Painter cég Pure Red termékével fogok performálni.

Itt vagyunk most, ma este megy minden olyan figurára, amin még nincs, a PVA a talpra és a GW Modelling Sand, azokra pedig, akiken ez már megvan, és szükségük van rá, igény szerint GW White Primer spray vagy AP Pure Red spray.

Szurkoljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr632632801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wolflord_EC 2011.02.02. 09:44:32

Respect. A végén még Legendáson össze fogunk futni (bár én szokás szerint nézőnek megyek). Hajrá Jinx!

kabaman 2011.02.02. 10:03:20

Piros festékszóróval könnyű :-)

goblinpirate 2011.02.02. 10:19:49

Hajrá Jinx!

Olyat lehetne kérni hogy ahogy haladsz előre, csinálj képet az egységekről külön? Nagyon tetszenek a régről elkészült assault marinjaid pl, de képről nem tudom olyan jól kivenni:(.
Tippi.

Petrow 2011.02.02. 10:22:51

Ígéretes koncepció, egyik fórumon a Razor-Preda sereg alternatívájaként ismertették. Szeritnem ezzel sokkal nehezebb játszani, de hát pont ettől szép :)
Kit szánsz vezérnek? Dante? Vagy valami JP-s góré (könyvtáros gondolom, kötelező)? Esetleg Mephiston vagy Astorath?

Meg kíváncsi vagyok, hogy boldogulsz az Army Painter cuccokkal; fontolgatom, hogy invesztálok egy-két termékükbe.

JinxR 2011.02.02. 10:24:06

Tippi: persze, így terveztem. Úgy akarom, hogy mindig amivel valami láthatót haladtam, arról csinálok egy olyan képet, mint ebben a bejegyzésben a legalsó, hogy csak az adott egységet amilyen nagyban csak belefér.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2011.02.02. 10:25:03

Hajrá, motiváld magad és a népet :)

JinxR 2011.02.02. 10:29:27

Petrow, nagyjából ez a lista:
HQ Chaplain (1), inferno pistol, jump pack
ELITE Vanguard (5), 1PF, 4PW, jump pack
ELITE Sanguinary Priest (1), jump pack
TROOP Death Company (6), 1PF, jump pack
TROOP Assault Marine (10), 2meltagun, 1inferno pistol, jump pack
TROOP Assault Marine (5), jump pack
FAST Land Speeder (2), HB
HEAVY Dreadnought (1), heavy flamer, assault cannon, drop pod

MARNEUS 2011.02.02. 21:42:35

Haj Rá! Vagyis Hajrááá Jinx!!!!
Ilyen tempóban simán megleszel vele a 2 hét alatt!!! Kiváncsian várom a folytatást !

MAC
süti beállítások módosítása