Angyalok összefoglaló

2011.02.16. 20:20

Ez a bejegyzés már hétvége óta várat magára. Őszinte leszek: semmi kedvem nem volt egy ilyen hajtós projekt után BÁRMIT is csinálni, ami wargaminghez kapcsolódik. Még blogbejegyzést írni sem. De ha már határidős projekt, akkor le kell vonni a konklúziót.

A végeredmény kicsit felemás lett, de alapvetően elégedett vagyok. Mit is akartunk elérni? A Legendás festettségi követelményeinek megfelelni az 1300 pont értékű parancsnoki kategóriában. Mi kellett ehhez? 10 darab, vegyesen valahol az összerakatlanság és alapozottság szintje között levő assault marine figura teljes kifestése, 5 darab Vanguard figura beszerzése és teljes kifestése, 1 darab Drop Pod összerakása és kifestése, 1 Land Speeder összerakása és kifestése és 1 darab Sanguinary Priest figura összerakása és kifestése. Mi nem lett meg ebből?

A Drop Podot a legvégére hagytam. A verseny feltételei szerint minimum alapozott szinten lehet vinni a sereg pontértékének 10%-át kitevő modellt, ami 130 pont. A Drop Pod egy baromi nagy, nem könnyen kifesthető modell, de csak 35 pont, így ideális választás volt menekülő útvonalnak. Az utolsó éjszaka estem neki, sikerült teljesen összerakni a modellt úgy, hogy a teljes belső részét kihagytam amiatt, hogy "beférjen" a Dreadnaught. Teljesen lealapoztam fehérrel, és le is fújtam pirossal, így nem hogy alapozva volt, de az alapszín is fel volt rá víve. A Vanguard osztagot igazából csak annyira tudtam kifesteni, hogy megüsse a "festett" szintet. Meg lett csinálva a talpuk, le vannak festve fehérre, a sisakjuk aranyszínű, a fegyverek le lettek festve, de igazából idáig jutottam. Borzasztóan részletgazdag figurák, nagyon sok apróságot meg kell rajtuk festeni, ez ebbe a projektbe nem fért már bele, de azért az asztalra bátran fel lehet őket tenni így is. A Sanguinary Priest is ebbe a csomagba került, az összerakás és a piros alapozás után a fehér részleteket kihúztam, hogy látszódjon, kicsoda, de ezt még a "festett" kategóriába sem sorolnám. Kicsit csaltam azzal, hogy a második Land Speedert nem raktam össze, mert kaptam kölcsön egy teljesen festettet Dantétól, akinél a saját festett Speederem is pihent már évek óta.

Ami eredményesebb lett, az a 10 fős assault squad. Rajtuk is van még munka, néhány highlight kijavítása, matricák felrakása, de a jelenlegi állapotukban is bátran felteszem őket, mint TTQ figurák, és a versenyen is megkaptam, hogy még így is szebben festettek, mint a magyar átlag.

Mindent összevetve tehát a teljes festettséget nem sikerült elérni, de a verseny feltételeit teljesítettem, így azt gondolom, a fő célt elértem.

És elértem még egy nagyon fontos dolgot, ami az előzőnél is többet ér: a sereg 4 játékban történő kipróbálása után újra kedvet kaptam a Blood Angels frakcióval játszani, több év kihagyás után. Mivel ez volt az a sereg, amivel az egész wargaminget elkezdtem, ez sokat jelent, és emiatt, bárhogyan változzon is a W40K szabálya vagy a Blood Angels codex, kicsit mindig ez a banda marad a kedvencem.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr922666273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása