Hétfőn sikerült relatív későn hazamenni, és aztán még otthon is bohóckodni egyet festés meg összerakás helyett, ezért megint vagy tízkor kezdődött az érdemi munka. Először további green stuff mennyiséget tömködtem a herceg szárnytövébe, illetve amennyire tudtam (és volt hozzá türelmem), megcsináltam a felületét, középen próbáltam rücskösre, amilyen az eredet szárny, az alsó részeken pedig felhúztam bele a hercegről induló inakat. Erről nem rakok fel képet, mert annyira nem látványos, és nehéz is lett volna fotózni. Aki akarja, élőben megnézheti.

Utána jött a pepecselős munka, ami közben el is követtem talán a legkomolyabb modellezős balesetemet. Elkezdtem összerakni egy nyolc fős CSM osztagot. Az osztag része egy aspiring champion, akinek power fistje van, egy meltagunos ember, van egy icon bearer, a többiek sima fiúk. A probléma a bolteres arcoknál jött elő, boltert ugyanis borzasztóan utálok összerakni. Három különböző alkatrésznek kell itt passzolnia, és ha csak egy is úgy áll, hogy nem kapcsolódik a kettő másik közül az egyikkel rendesen, a teljes kompozíció ugrott. Mert ugye először rá kell ragasztani magát a fegyvert a fegyvert tartó kézre, majd úgy felragasztani a figurára ezt, hogy közben a másik kéz is felragasztható legyen a figurára, de az elérje a fegyvert és alá tudjon tartani. Na itt volt az, hogy befeszültem a bolter rögzítésekor, és egy elegáns mozdulattal fellöktem a ragasztós üveget, miközben a kupakja a kezemben volt, így a fele kiborult. Hirtelen odakaptam, felállítottam, de mivel feszült voltam, valahogy azonnal sikerült is újra felborítani, további adagot kilöttyintve, míg már csak az üveg egy ötöde volt benne, az asztalon pedig úszott a plastic cement. Szerencsére nagyon semmire nem folyt rá, sikerült felitatni. Annyi kár lett az asztalon, hogy a szuper kis OLFA vágólapomon elhalványodtak a gridek és a számok egy fél tenyérnyi részen, azt felmarta, de a lakkozott asztal felületről teljesen feljött. Kellett egy kis idő, mire lehiggdadtam, meg kiszellőzött a lakás, és folytatni tudtam a bolter felragasztását, és ráadásul volt még egy hátra, de végül, ha későn is, de meglett.

Jinx: DSCF0045

Itt már túl fáradt voltam, hogy megcsináljam a kis, 5 fős osztagot, úgyhogy felraktam a talpakra a homokot, és bealudtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr51997507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása