Közeledünk a végéhez erősen. Bármennyire is igyekeztem tegnap hazaérni időben, nem ment. Projektzárás és projektindítás ment egész nap, 8:30 körül értem be, 9:50-kor kezdődött az első megbeszélés, az utolsó pedig még 18:30-kor tartott. Szóval olyan 20:00 körül tudtam elkezdeni otthon a festést egy kiadós fürdés és vacsora után.

Multitaskban elkezdtem az apróságokat csinálni a fősodor mellett. Ez pedig a maradék 13 darab CSM figura felragasztása kétoldalú ragasztószalaggal kis műanyag lapokra négy-ötösével, mert ezen sokkal könnyebb fújni, majd sprays alapozás a folyosón. Elvileg most van egy 8 fős osztagom power fistes aspiring championnel, meltagunnal, icon bearerrel, illetve egy 5 fős osztagom icon bearerrel..

Jinx: DSCF0051

Jinx: DSCF0050

A fősodor viszont a feneséges henceg volt. Kicsit aggódva kezdtem el, mégiscsak a HQ figura. Bő 10 percig csak nézegettem, forgattam, kódex nézegetés, modell nézegetés, forgatás. Aztán fogtam a szürke festéket, egy klassz kis Vallejo gyártmányú drybrush ecsetet, és első körben kihighlightoltam a lábát kicsit buta drybrush technikával. Ez elég szépen kihozta a részleteket, és elég vagány is lett, hogy felpörögjön a hangulatom. Kevesebb mint fél óra alatt kihúztam az arany szegélyeket a lábakon, majd utána a figura minden többi részén. Innen már elindult a lavina, a színeket váltogatva, pörgősen vittem fel bordót a húsokra, erre egy kis barna tinta, majd blood red highlight, majd egy kis piros tinta összemosásra, a csont kinövésekre első körben bone white, barna tinta bőven, majd vissza csontszínnel. A szárnyon elgondolkodtam egy kicsit, aztán elkezdtem. Nem bonyolult, de baromi időigényes, nagyon egyszerű drybrush technikával csináltam ezt is, de irgalmatlan a felület. Azt gondolom, a végeredmény egy játszós sereghez tökéletes. Itt tartunk most, képek jönnek, amint a barátnőm befotózta és átküldte őket mailen, mert én a festéshez értek, a fotózáshoz nem  :)

Edit: megjöttek a képek, beszúrva a CSM képek és két nézet őfenségéről:

Jinx: DSCF0052

Jinx: DSCF0053

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr50999651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perp 2009.03.13. 14:44:52

Ez iszonyatosan jó ezekkel a szárnyakkal. Nagyon brutál.
süti beállítások módosítása