A szerda este sikeresebb volt, mint az előző pár nap. Lehet, hogy érzem a nyomást, hogy már csak három nap van hátra? Nekiálltam a maradék skacoknak, hogy így, 3 nappal az esemény előtt legalább azt kimondhassam, minden össze van rakva. A figurákat elnézve rájöttem, hogy két srác, akiket már korábban összeraktam, és fel akartam használni részben, nem passzol a mostani osztagba. Kitaláltam ugyanis, hogy milyen vagányan néz ki, ha van egy olyan osztagom, amiben mindenkinek szarvacskás sisakja van, meg egy olyan osztag, amiben csak sima sisakos arcok vannak. Szóval valahogy ez a két ürge nem passzolt a képbe, ezért úgy döntöttem, a meglevő osztaghoz faragok két figurát. Ja és persze észrevettem, hogy hiányzik az osztagból egy meltagun. Úgyhogy azzal kezdtem, hogy összeraktam egy meltagunos embert, meg egy icon bearert. Ez utóbbit, hogy még "ikonikusabb" legyen, nem sima CSM, hanem egy possessed fejjel láttam el (szarvacskással, persze). A meltagunos pedig egy bitz boxból előtúrt fejet kapott, azt hiszem a terminator lord figurához volt eredetileg. Szarvacskás.

Majd összeraktam egy flameres srácot az ötfős osztaghoz, és két sima bolterest, mindet olyan fejekkel, amiből nem lóg ki se copfocska, se szarv, se semmi. Majd kezelésbe vettem a régi figurákat, és némi fej és kar swappelés után úgy ítéltem meg, jók lesznek.

Ezután felkerültek az új talpacskákra is a homok rétegek, illetve korábbi figurák talpait festettem át feketével, ahol nem fedte el a spray, és aludni tértem azzal a tudattal, hogy két éjszakám van arra, hogy kifessek 13 CSM figurát és egy démonherceget. Farnehéz lett a projekt, de még bízok benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr23997777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása