Kedden reggel arra ébredtem, hogy 9:50 van, kezdődik a megbeszélésem. Szerencsére Skype chaten történő projekt egyeztetés, így csak azt az 5 percet késtem, amíg bebootolt a gép. Rohanás be a munkahelyre a megbeszélés után, délután ügyfélnél több órás találkozó, utána még emlékeztető megírása, nagyjából 21:00 körül értem haza, hulla fáradtan. Ez megint az a pont volt, amikor már szikét nem akartam a kezembe venni, hogy összerakjam a maradék 5 CSM figurát, de aztán az ecset se működött, beájultam.

Másnap reggel viszont időben ébredtem, és pótoltam egy kicsit. Lealapoztam a herceget teljesen feketére, illetve pár gyalogosnak a talpára ragasztottam homokot, akitől ez hiányzott. Ennyit tudtam elkönyvelni 24. napnak, és mentem melóba azzal, hogy időben elindulok majd haza és folytatom.

Jinx: DSCF0047

Jinx: DSCF0048

A háttérben látható a Contacta Liquid feliratú polystirene cement üveg, ami korábbi postban szerepelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr57997765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása