Egy rövid státusz jelentés azok kedvéért, akik a mumpszos gyerekre, bélférges kutyára, tüdőgyulladásos feleségre hivatkoznak, mikor arról van szó, négy év alatt miért csak egy osztagot tudtak kifesteni: tegnap sem csináltam semmit :D

Egy nagyon jó barátom a post írásával egyidőben bíztat cseten, hogy szerinte nem lesz ez meg időben, de én nem adom fel  :)

Szerintem pont így néz ki egy festés. Van olyan nap, amikor semmit nem csinálsz, akkor a másikon kétszer annyit, és meg is vagy. Két nap kihagyásával persze háromszor annyit kell csinálni egy adott napon, de hát ez van. Majd hétvégén ráhúzok. Igazából ma reggel a villamoson jutott eszembe munkába jövet, hogy meg kell csinálnom a base-eket is, ami miatt egy napot csúszik bármelyik figura festése, úgyhogy szerintem ma este megcsinálom minden összerakott figurán a base-t, és utána ezzel már a projekt végéig nem lesz gond.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr86965099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2009.02.26. 14:18:15

Szerintem mindennel így van, amit rendszeresen csinál az ember: munka, hobbi, barátnő, sport, stb. Van amikor rohadtul nem megy, nincs kedved hozzá, máskor meg nagyon.
süti beállítások módosítása