A hétvége megint erős bukóra sikerült, ami egyrészt okot adhatna arra, hogy csüggedjek, vagy fel is adjam, hogy megleszek időre, a rövid idő alatt elért látványos haladás viszont új reményt ad, hogy lesz itt még festett káosz sereg a Ligára. Pénteken, a 13. napon nem bírtam magammal, és mégiscsak visszatértem a Defilerre. Igazítgattam a lábakon, a törzsön, felvittem pár csontszínt. Szombaton, ami már a 14. nap, megint hülye voltam, és továbbra is a Defilert finomítottam, ez lesz a vesztem. Kifestettem szinte mindent a trophy rackeken, ami így sokkal vagányabb most, de elment vele pár hasznos óra. Nagyon sok időm amúgy sem volt, mert szombaton ültük meg a születésem napját, két másik barátéval együtt, úgyhogy délutántól már lakás takarítás, Rockband összeszerelés és behangolás ment, aztán buli reggelig. Ez utóbbiból kifolyólag a vasárnap is elúszott, valamikor este 22:00 fele kezdtem el egyáltalán festeni. Az átzombizott nap miatt viszont egész éber voltam, és úgy 4:00-ig nem is bírtam abbahagyni. Ennek az eredménye egy majdnem teljesen festett berzerker osztag.

Jinx: DSCF0003

Ami hiányzik, az a bőrszínek rendes megcsinálása, és az összes fegyver, talán még a piros felületeken próbálok javítani egy kis tintával, de "szódával elmegy" így is, azaz TTQ-nak jó lesz.

Modellszám tekintetében viszont kezdek arra hajlani, hogy nehezítem a dolgomat, és az eredeti koncepcióhoz képest kiveszek egy obliteratort, és a helyére beteszek még 5 CSM figurát, plusz még lehet, hogy egy Rhinot is. Ha emiatt befuccsol a projekt, lehet erre fogni, ha viszont mégis megcsinálnám, az plusz pont. Meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr8976089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.03.02. 20:59:25

Le a kalappal, szépek lesznek ezek, drukkolok, hogy kész legyél velük. Egész kedvet kaptam én is a festegetéshez ettől az egésztől. :)

Különösen tetszik, hogy kifejezetten értékelhető, jó fotókat is teszel fel a figurákról, jó lesz ez, hajrá, ne add fel!!!

Gazember

XaNaX 2009.03.03. 11:07:17

Ez az Jinx! Ne add föl.Gyönyörű minden,amit eddig képeken láttam.
Szorítok neked.

Vihar (csak valami balfék lenyúőlta a nick-em...)
süti beállítások módosítása