A tervem az volt, hogy minden nap végén írok egy összegzést arról, hogy mit sikerült elérnem aznap, és hogy ez alapján hogyan látom a teljes projektet. Ezt rögtön az első alkalommal sikerült felrúgni, mert tegnap este már túl fáradt voltam ahhoz, hogy még ide is postoljak, egy egész napos sorjázás és ragasztás után.

Ezen felül pedig az elért eredménnyel sem vagyok elégedett. A hétvégén teljesen össze akartam rakni egy defilert, és teljesen kifesteni azt. Ennek először édesanyám tett keresztve, aki szombaton reggel írt egy SMS-t, hogy a vonaton ül, és jön hozzánk látogatóba (Szegeden él, én meg Budapesten). A szombat így szinte teljesen kiesett, egy defiler lábat tudtam levágni a keretről, de le se sorjáztam. Vasárnap reggel gőzerővel láttam neki, és azt gondoltam, este még lealapozom. Nem tettem.

Nagyjából ebéd körül már össze volt ragasztva minden láb, a törzs alsó része, és be vannak pattintva a lábak a helyére (ragasztani nem akarom őket):

Jinx: DSCF0001

A tegnap esti állapot (most reggel fotóztam), hogy elkészült a teljes felsőtest és a fej, le van sorjázva és félig összeragasztva a közelharci kéz, de a másik karral még nem csináltam semmit, mert a sereglista szerint oda is közelharci kéz lesz, de olyan nincs a dobozban, ezért azt megpróbálok szerezni, szóval ilyen állapotban fogok alapozni:

Jinx: DSCF0007

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr93945930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása