A projekt 12. napján, tehát nagyjából félidőben sikerült megint szignifikáns haladást elkönyvelni. Nézzük egységenként, hogy mi is történt.

Seregem vezére, a démonherceg össze van rakva. Szerda este GW féle green stuffal kitömtem a réseit is, majd pedig felvittem a homokot és kavicsokat a talpra. Őt tehát már csak alapozni kell, és mehet a festés.

Jinx: DSCF0013

Az egyik troop választást, a berzerkereket már összerakva vettem. Itt annyi módosítás történt, hogy az osztag vezetőjének az egyik kezét levágtam, és helyette a possessed sprue-ról kapott egy pengés kezet, ami majd power weapont fog szimbolizálni, illetve kapott egy szép Khorne-jeles vállapot is erre a kezecskére. Ezután az egész osztag szintén megkapta a kavicsát a talpra, ők is alapozhatóak.

Jinx: DSCF0008

A csapathoz tartozó rhino sajnos még teljesen a kereten, de ettől nem tartok igazán. Már jópárat összeraktam, tudom hogy kell, sorjázni se kell sokat. Praktikusság okán pedig teljesen össze fogom ragasztani, nem lesz rajta mozgó alkatrész, nyitható ajtó, szerintem 1-2 óra alatt meglesz.

A másik troop választás szintén teljesen kereten, de egy 10 fős CSM osztagtól szintén nem tartok annyira, illetve itt még problémát okoz, hogy nem döntöttem a végleges sereglistáról, és lehet ebből még 15 CSM is.

Az egyik heavy választás a 2 vagy 3 obliterator. Ebből kettőt összerakva vásároltam, őket kicsit még sorjázni kellett, meg lemosni alaposan, de ezek után sikerült hajszárítóval kicsit meghajlítani az egyik talpát legalább. Ezután felkerült ezekre is a homok, alapozható.

Jinx: DSCF0020

Defiler csak említés szintjén csúszik be ide, hiszen kész van nagyjából, bár a karjai nincsenek fenn.

Jinx: DSCF0023

Következő lépés: CSM figurák és a Rhino összerakása, a már összerakott dolgok alapozása.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr8969449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása