A projekt 8. napja igazából vasárnap volt, tehát ez ismét egy utólagos post. Ma már a 11. nap van, de a 8. nap eredményét sem írtam még le, és nem is haladtam azóta, úgyhogy most leírom azt a napot, majd festek egy kicsit, és ha ügyes gyerek vagyok, leírom majd a mait is.

Arról sem beszéltem, honnan vannak a milyen figurák, ezért ezt is leírom. A projektbe ugye egy darab defilerrel és egy 1000 pontos listával fogtam bele. Ha most történetesen Európa másik végén laknék, besétáltam volna következő lépésként egy GW üzletbe, bedobok a kosárba egy daemon herceg, egy battleforce dobozt, három blister obliteratort, és kész. De nem ott vagyunk. Itt külön öröm, hogyha valamiből bármelyik boltban van egyáltalán készleten, pirosbetűs ünnep, ha az általunk preferált üzletben, netán használtan van valami. Nos, bár kicsit nehézkesen, de végül sikerült mindent beszereznem. A daemon prince dobozt az inkvizitor.hu oldalon hirdette egy régi ismerősöm bolti ár alatt, szerdán át is vettem tőle a kibontott dobozban érintetlenül, összerakatlanul heverő fővezért. Otthon derült ki, hogy talp az nem járt hozzá... Még szerencse, hogy van alkatrészeket és talpakat áruló webes üzletünk, így gyorsan rendeltem neki egyet. A Battleforce dobozt egy másik, még régebbi ismerős készletéből kértem ki, itt komoly bizonytalansági faktor volt, hogy az illető nem egy háztartásban él a figurákkal, ezért fogalma sem volt, hogy mikor tud elmenni értük, pláne ideadni azokat. Nem kell részleteznem, mi lett volna, ha valamikor márciusban adja ide a sereg gerincét. Valószínűleg ő is átérezte, mekkora égés lenne ez nekem, miután elküldtem neki a blog elérését, és kilátásba helyezte, hogy még az előző hét folyamán előkeresi a figurákat, és szombaton a Legendáson tőle is átvehetek mindent. Itt két probléma volt: a tőle vásárolt két obliterator, valamint 8 berzerker már össze vannak szépen rakva, ez tehát egy kicsi "csalás" a projekt szempontjából. De mivel bárki más is vehet használtan összerakott figurát, ez azt hiszem, belefér. A másik gond, hogy a Battleforce részét képező rhino is össze volt rakva, sőt, nagyon durván megmodellezve, ezért ezt kivettük a csomagból. A rhinohiányon ismételten az alkatrészbolt segített, akik minden bolti árnál kedvezőbben árulnak rhino kereteket, így ez is bekerült a kosárba a prince talpacskája mellé. Szombaton tehát begyűjtöttem a két troop választást, két szépen összerakott obliteratort, valamint megérkezett a rhino és a herceg talpa is. Így most egyetlen obliterator kivételével minden figura itthon pihen, ez utóbbit pedig ezen a héten fogom megkapni

Szóval a nyolcadik napon. Igazából még a defilert festegettem nagyon, majd egyszer eljutottam arra a pontra, hogy TTQ-nak elég lesz ez így. Aki ismer tudja, hogy nagyon nem bírok befejezni egy figurát, mindíg javítanék valamit, hozzátennék még egy kicsit. Úgy döntöttem, úgy oldom ezt meg, hogy egy ponton abbahagyom, és ha eljön az idő, akkor viszem őket így a versenyre, ha marad még idő a projektből, akkor még javígatok rajtuk.

Szóval vasárnap éjjel, az Oscar átadóra várva, a defilert befejezve azt gondoltam, hogy akkor nézzük meg, mit is csináltam volna szombat és vasárnap egész nap? Hát démon herceget! Igazából őt szerettem volna először megcsinálni, a sereg vezérét, és mögé felsorakoztatni a többieket, de a projekt kezdetekor még csak egyetlen defiler modellem volt, úgyhogy a herceg legalábbis a második helyre csúszott. Utána meg jött az a probléma, hogy herceget szárnnyal kell hozni, szárnyat pedig nagyon nem sikerült találni. Felmerült annak a lehetősége, hogy ha nem lesz megfelelő méretű szárny úgy a verseny előtti egy héttel, akkor bizony a fenséges herceget lecseréljük egy sorcererre.

Szerencsére az osztatlan káosz erői lesodortak a Legendás versenyre szombaton, aholis miután minden asztalon végigmentem a "nincs eladó sárkányszárnyad?" kérdéssel (ami miatt szerintem rendesen hülyének is néztek sokan), egyszercsak Emeraldba botlottam, aki megszánt, és nekem ígért "kölcsönbe" egy Balrog szárnyat. Sárkányszárny pipa, herceg lesz!

Így történt hát, hogy vasárnap éjjel, az Oscar átadóra várva, elkezdtem lesorjázni és összeragasztani életem első démonhercegét. Ez lett tehát a 8. nap eredménye, azóta is ott áll szegény, és a rések kitömésére vár. Most tehát a következő feladat megzöldezni a herceget, majd pedig levagdalni pár berzerker kezét, és új, csinosabb verziókat rakni a helyükre plazma pisztolyokkal, energiafegyverrel.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr4963998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása