Amilyen lendülettel kezdtem bele ebbe a blogolásba, olyan gyorsan fúródott a földbe az egész. Egy hét telt el, és egy deka postot nem írtam a haladásról. Az eltelt egy héten történtek két dologra mutattak rá:

a) nekem sincs semmivel sem több időm figurákat festeni, mint bármi más átlagembernek. Van egy állásom, van egy barátnőm, akivel együtt élek, ebből adódóan egy közösen vezetett háztartás, a gyerekpótló három macskáról nem is beszélve.

b) ez a napi blogging nem fog menni. Van, amikor még festeni sincs időm, vagy a festés maga is csak két egyéb elfoglaltság közé bepréselt, lopott időben valósul meg. Blogolni ilyenkor pláne nincs időm.

És akkor a hét összefoglalója röviden, szövegesen (képek is vannak ám, de azokat most nincs időm feltölteni, mert 10:00-re már egy megbeszélésen kell lennem):

- hétfőn este arra jöttem haza valamikor este 7-8 fele a melóból (amerikai az ügyfelünk, és az időeltolódás miatt a legtöbbször tovább maradunk benn), hogy nincs itthon szinte semmi ehető. Irány a kékcsíkor supermarket, olyan 23:00 fele már itthon is voltunk. Ebből festés nem lett, mivel alapozni kellett volna a defilert, és ilyen későn nincs pofám rumbatököt játszani a spray flakonnal

- kedd reggel, meló előtt próbáltam behozni egy kicsit a hétfőt, és nagyjából, vékony rétegben lefújtam a defilert, aztán rohantam munkába. Este klub volt, elindult a Call to Arms liga az Árkádiában (Warmachine és Hordes, ha valaki nem ismeri). Gyorsan elkenettem a számat Wolfival, és rohantam haza. Befejeztem  az alapozását a defilernek, nagyjából egységes fekete volt mindenhol.

- szerda este sikerült valami eredményt is elérni végre: a defiler lábaira felvittem a fém, arany és piros színeket, a pirosra ment egy kis highlight is, a fémre tinta majd visszahúzás az eredeti színnel (bár ez alig látszik), a Brazen Brass egyelőre maradt amilyen volt. A törzs és a felsőtest egyelőre fekete. Nem lesz ez így jó érzés.

- csütörtökön New Technology Meetup meló után, szakmai előadások és részeg rockbandezés programozódroidokkal és építész csajokkal hajnal 3-ig. Azt hiszem nem kell részleteznem, hogy a festés kimaradt.

- pénteken volt a héten kb a második értékelhető nap haladással, bár megint vagy 8-ra értem haza, de belehúztam. A defiler lábpáncéljai lettek meg, illetve a fegyverei, feje maradék sorjázása és ragasztása

- szombaton és vasárnap úgy fél-fél napot fordítottam a munkára, de ezzel nagyjából kész is vagyok. A defiler lábai, törzse és felsőteste kész van, csak a két karja hiányzik, ahol még nem döntöttem el, hogy barkácsolok-e neki jobb kezet, vagy marad az eredeti.

Itt tartunk most, a 10:00-es megbeszélésre még talán odaérek (még jó, hogy a partner cég itt van három sarokra tőlünk), ma este vacsora és mozi a barátnőmmel, úgyhogy festés biztos nem, de talán egy beszámoló a hétvégi beszerzésekről igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://speedpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr13960044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása